за квартирите и настроенията

       Да се премести човек да живее на друго място винаги е свързано с промяна на настроението. Поне при мен е така. А аз често сменям квартирите си. Ето например за последната година и половина смених три квартири, и то не защото нещо не ми харесва в тях, а защото по този начин сменям настроението си. Сигурно се чудите и питате "как така?".
       Ами предишната ми квартира се намираше до една гимназия. Само че в тази гимназия нямаше ученици, или поне не съм виждал. Всъщност останах с впечатление, че училището е затворено.
       Както и да е. В новата квартира е супер. Тя се намира на едно местенце, до което се стига доста трудничко. Но докато вървя към нея, също минавам покрай едно училище, само че това училище не е гимназия, а основно - тоест до осми клас. В него винаги има ученици! Днес например, минавайки покрай въпросното училище, чух група ученици да пеят. Всъщност, ако трябва да бъда искрен, цял клас пееше. Звуците идваха от една огромна зала, на която аз виждах само прозорците; явно е имало час по музика или пеене...
       Вечер, прибирайки се от изтощителните лекции, винаги минавам покрай това училище и гледам учениците - я пеят, я спортуват. Сещам се за мойто ученичество - сещам се с усмивка естествено. Усмихвам се и след 5 минути се прибирам вкъщи също толкова усмихнат, колкото съм тръгнал сутринта.
       Ето за тази промяна в настроението ви говоря. Промяна - към по-добро, каквато трябва да бъде всяка промяна.
       Да живее новата квартира!
       Да живее новото настроение!
       Да живее новата промяна!


Впрочем, от новата квартира се открива страхотен изглед към целия град (В. Търново). Вижте го тук.
   

Коментари

  1. Първо бих казала, че гледката е много хубава и на половина си прав. Аз всъщност обичам да се местя, но поради финансови причини това не се случва доста често. Не съм се замисляла поради каква причина, но може би наистина настроението оказва някакво влияние. Всяка квартира някак си ти дава нещо различно, влияе ти по различен начин.

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации от блога

Глаголи от свършен и несвършен вид - раличаване

Каква е поуката от Смирненската стълба