Обичам кафе !



Ей, друже, много ми харесва кафето. Повече от всичко обичам кафе. Предпочитам го пред Кока-Кола-та, пред бирата, пред водката, уискито, бърбъна, та дори и пред мастиката... Затова и постоянно пия кафе: сутрин пия по две, преди обяд пия едно, след обяд - отново две,а привечер едно. Пия кафе до момента, до който започна да треперя, а започна ли да треперя - тогава ям. След това отново пия кафе. И треперя; ръцете ми треперят, мустаците също треперят, всичко трепере, освен краката ми. Те се разтреперват само когато видя някоя готина колежка, а това го виждам често... Не дай си боже да седне до мен... Тогава ставам, за да не забележи треперенето ми, а когато ме попита, не дай си боже, къде отивам - казвам: "За кафе"... И ето ме - с поредното кафе в ръка. Сядам до нея, паля цигара и й казвам: "Мамка му, обичам кафето!"...

Коментари

Популярни публикации от блога

Глаголи от свършен и несвършен вид - раличаване

Каква е поуката от Смирненската стълба