Относно заплахата с рязането на уши, крака и ръце...

В сайта на ВТУ четем "Д Е К Л А Р А Ц И Я на Председателството на Студентски съвет на ВТУ „Св. св. Кирил и Методий” ( http://www.uni-vt.bg/1/?page=8275&zid=1 ), в която присъства (ни в клин, ни в ръкав) следното изречение: "Категорично се разграничаваме от заплахите за физическа саморазправа с Марина, Светлин, Габриел, Благовест и др. в 321 аудитория..." .

Нямам спомен някой да е свързал студентския съвет, или неговото председателство с т.нар. "заплахи за физическа саморазправа". Смятам, че присъствието на този абзац може да бъде свързано с българската мъдрост "гузен негонен бяга". Защото случаят няма друго обяснение.

Така наречената заплаха за физическа саморазправа, която беше отправена към мен, е следната: "ЩЕ ОСТАНЕШ БЕЗ УХО, КРАК ИЛИ РЪКА. ЗАПОМНИ МИ ДУМАТА!". Това изречение получих от фалшив* фейсбук профил на 30 октомври, т.е. на третия ден от началото на окупацията във ВТУ.

Това, което казвам, е следното: Никога не съм твърдял, че заплахите, отправяни към мен от началото на окупацията на 321-ва аудитория на Великотърновския университет са заплахи, отправяни от Студентския съвет на същия университет. Нарочно отбягвам медиини изяви и участия, целящи разясняването на обстоятелствата около тази тема. Последното нещо, което искам е да накърня (така или иначе накърнения вече) имидж на Университета!

Моля Студентския съвет да се въздържа от коментари и да отбягва темата за физическите саморазправи така, както е отбягвана от пряко засегнатите и заплашените лица, какъвто съм Аз. Изясняването на самоличността на заплашващия (ме) ще урони имиджа на Великотърновския университет. А аз не искам това да стане. Предполагам, че и т.нар. председателството на студентския съвет не иска това. 

__________

П.С.: Всъщност би било по-логично СС не да се разграничи от заплахите, а да ги осъди.

* фалшив фейсбук профил - ще рече, че зад него стои човек, с друга самоличност

Коментари

Популярни публикации от блога

Глаголи от свършен и несвършен вид - раличаване

Каква е поуката от Смирненската стълба