В очакване на "избори: пети-десети 2014"


Аз няма да спра да агитирам в деня на размисъл,защото главния прокурор миналата година,не спази това правило в държавата!Той първи наруши закона,като въвлече в заблуда народа за аферата Костинброд!

Аз пък спрях да агитирам от около 6 месеца. Защото около себе си си нямам от онези, които са подвластни на агитация ден преди изборите.




Някой от вас в последните 25 години да е бил интервюиран от социологическите агенции? Питам сериозно.




Моят отговор на тоя въпрос е: Аз не. На 24 години съм и от шест години си задавам същия въпрос. Питал съм и много хора от обкръжението си. Отговорът е същият.

3.7%. Това е разликата между БСП и ДПС в последното предизборно проучване на Алфа Рисърч. Тези данни поставят ДПС почти на една статистическа грешка разстояние от второ място на парламентарните избори.

От цитираните три, важно е последното изречение. Изводът от него е един: С подобни "предизборни проучвания" се проправя път на това - етническото образувание ДПС наистина да стане втора по влияние политическа сила. Тук става дума за тестване на общественото мнение/търпение по този въпрос. Защото Движението за права и свободи е партия, притежаваща солидно количество финансов ресурс и средства за управление на тоя ресурс. С тоя ресурс Движението може да си купи не само второто място в предстоящите парламентарни избори; с тоя ресурс може да бъде купено мнозинство - т.е. депутатско представителство от над 121 депутата. Щете вярвайте, щете - не вярвайте.

Коментари

Популярни публикации от блога

Глаголи от свършен и несвършен вид - раличаване

Каква е поуката от Смирненската стълба