Опит за блокиране на блога ми след статията за Сидеров

На 27-ми март Blog№7 беше блокиран.

Как разбрах ли? Ето как: Същата сутрин получих sms от гугъл за деактивиране на профила ми в Google+ и за блокиране на достъпа до пощенската ми кутия в gmail. Причина: "spam". Така е отбелязана причината - спам. Нищо повече. Успях някак си да възстановя профила си, както и достъпа до е-пощата. И след като се поразрових, разбрах къде е заровено кучето, както се казва ;)


Ето какъв мейл бях получил от гугъл:



Здравейте, Blagovest,
Google спря профила Ви blacve@gmail.com поради нарушение на Общите ни условия. През уеб браузър влезте в профила си или в която и да е услуга на Google възможно най-скоро, за да активирате профила си отново. Ако не можете да влезете в профила си от уеб браузър и искате да опитате да го възстановите, моля, свържете се с нас.
Ако скоро не вземете мерки, профилът Ви и цялото съдържание в него ще бъдат изтрити.
Поздрави,
Екипът на Google Профили

Оказва се, че гугъл има опция "обжалване" - досущ като в държавната администрация... Възползвах се от нея и ето какво получих след два часа на мейла си:

Здравейте, Получихме обжалването във връзка с блога Ви http://blog-number-seven.blogspot.com/. След допълнителна проверка установихме, че автоматичната ни система по погрешка го е означила като нарушаващ Общите ни условия, така че го възстановихме. Извиняваме се за евентуалните неудобства, които това може да е предизвикало междувременно, и Ви благодарим за търпението, докато завършим процеса на проверка. Благодарим Ви за разбирането. С уважение, Екипът на Blogger

Прави впечатление това, че блогът е блокиран непосредствено след публикуването на коментара ми "Чалга, наркотици и патриотизъм", отнасящ се изключително до Волен Сидеров.
На някой не му се е харесала статията, докладвал е блога ми и автоматичната система на гугъл е реагирала, блокирайки достъпа до Blog№7.

Въпросната статия е най-отваряната сред всички други от този блог. Тя държи рекорда. Възможно е да съм засегнал някого, макар да бях изключително сдържан и примерен в изказа си. Но нима съм написал лъжливи слова? Не мисля! Убедете се сами и прочетете статията тук:

https://blog-number-seven.blogspot.bg/2017/03/blog-post_96.html

Коментари

Популярни публикации от блога

Глаголи от свършен и несвършен вид - раличаване

Каква е поуката от Смирненската стълба